بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

کیسه ساندویچ

 

بعلاوه ، آیا کیسه ساندویچ اندازه کوارت است؟

در ایالات متحده ، کیسه ساندویچ معمولاً کمی کوچکتر از کیسه اندازه کوارت است . من مطمئناً می دانم که آنها برای کیسه های کوچکتر ( ساندویچ ، پینت ، میان وعدهسر شما فریاد نخواهند زد ، اما متوجه کیف های قابل توجهی بزرگتر می شوند (یعنی سعی نکنید کیسه گالن بخرید ).

بعلاوه ، کیسه ساندویچ چه مقدار Oz دارد؟ کیسه های ذخیره سازی پلاستیکی دو زیپ Ziploc® ، 32 اونس ، شفاف ، جعبه 500 کیسه مورد # 5002143.

به همین سادگی ، کیسه های ساندویچ چقدر پهن هستند؟

طبق اطلاعات چاپ شده روی جعبه ، آنها 6 1/2 اینچ در 5 7/8 اینچ ، یا 16.5 سانتی متر در 14.9 سانتی متر هستند.

چند فنجان در کیسه ساندویچ است؟

کیسه ها برای سطح 1/4 فنجان ، 1/2 فنجان ، 3/4 فنجان و 1 فنجان مشخص شده اند.

27 پاسخ مرتبط با سوال پیدا شد

آیا می توانید کیف های Ziploc را در هواپیما بیاورید؟

طبق صفحه رسمی TSA ، شما مجاز به آوردن یک کیسه مایعات به اندازه یک چهارم در هواپیما هستید . هر ظرف مایع باید برابر یا کمتر از 3.4 اونس (100 میلی لیتر) در هر مورد باشد. 1 کیف Ziploc به اندازه یک چهارم . به ازای هر مسافر 1 کیسه .

 

آیا می توانم 2 کیسه اندازه کوارت را در هواپیما بیاورم؟

ظروف کوچکتر از 3.4 اونس مجاز است اما هر چیزی بزرگتر از این باید در چمدان شما باشد . شما ممکن است را چند ظروف 3 اونس، تا زمانی که آنها در داخل یک جا کیسه اندازه لیتر .  1 = اشاره به حداکثر تعداد کوارت در اندازه بزرگ روشن کیف شما می توانید را .

 

اگر کیف کیسه ای نداشته باشم چه می شود؟

شما لازم نیست که به استفاده از یک 1کیسه لیتر . اگر فضای کافی برای مایعات شما فراهم کند ، می توانید از کیسه ای به اندازه "میان وعده" یا "ساندویچ" استفاده کنید.

 

آیا می توانم تیغ را در کیف حمل کنم؟

تیغ های یکبار مصرف و کارتریج آنها تنها انواع تیغ های مجاز در چمدان های دستی شما است . تیغ تیغه های نوع، مانند جعبه برش، چاقو ابزار و ایمنی تیغ تیغه، تنها در بررسی اجازه توشه . شما ممکن است همچنین حمل ناخن گیر و قیچی ناخن با تیغه های کوتاه تر از 4 اینچ است.

 

آیا مایعات شما باید درون هواپیما در یک کیسه شفاف باشد؟

کشورهای حکومت آن است که هر مایعات باید در یک محفظه وزیپ است که 3.4 اونس یا کمتر باشد و تمام ظروف باید در یک جا روشن ، پلاستیک ، وزیپ 1 لیتر اندازه کیسه . شما نیاز به گرفتن این کیسه از خود را حمل بر روی چمدان در هنگام عبور از امنیت فرودگاه.

 

آیا قرص ها باید در کیسه شفاف باشند؟

داروها انجام نمی دارند تا در کیسه های روشن مگر اینکه آنها به شکل مایع هستندمن همه داروها را در کیسه های پلاستیکی شفاف بسته بندی می کنم ، مایع یا غیر.

 

آیا لازم است آرایش در یک کیف شفاف باشد؟

هر وسیله بهداشتی مایع یا لوازم آرایشی باید قانون مایع TSA را رعایت کنداین بدان معنی است که هر ظرف آرایشی باید 3.4 اونس (100 میلی لیتر) یا کوچکتر باشد و همه ظروف باید درون یک کیسه فشرده شفاف یک چهارم (یک لیتریقرار بگیرند . آرایش جامد آسان استهمه برس های آرایش شما خوب هستند.

 

کیسه Ziploc 1 کوارت چقدر بزرگ است؟

تمام ظروف مایعات ، غذای غیر جامد و وسایل شخصی باید 100 میلی لیتر در 100 گرم (3.4 اونس) یا کمتر باشد و باید در این کیسه باشدابعاد تقریبی یک کیسه یک لیتری در هر چهارم ، 15.24 سانتی متر در 22.86 سانتی متر (6 اینچ در 9 اینچ) یا 20 سانتی متر در 17.5 سانتی متر (8 اینچ در 7 اینچ) است.

 

قیمت کیف های زیپلوک چقدر است؟

بیش از هشت مورد استفاده از کیسه ساندویچ Ziploc ، شما می توانید هشت کیسه جدید را با هزینه 1.7 سنت در هر کیسه خریداری کنید ، با هزینه کلی 13.6 سنت ، یا می توانید از یک کیسه استفاده کنید ( هزینه : 1.7 سنت) ، آن را هفت بار بشوییدهزینه : 0.9 سنت در هر شستشو درمجموع 6.3 سنت) ، با هزینه کلی 8.0 سنت ، و دو دقیقه وقت صرف کنید و

 

کیف ساندویچ زیپلاک چقدر در خود نگه می دارد؟

بسته انواع Ziploc ، گالن 52 ذخیره سازی ، کوارت 50 ذخیره سازی ، 125 ساندویچ ، 120 میان وعده ، 347 کیسه در مجموع با کیسه های مارک Ziploc غذای خود را تازه نگه دارید . اکنون زبانه های آسان باز ما وجود داردبا کیسه های ذخیره سازی مارک Ziploc از مواد غذایی خود محافظت کنید . هر کیسه باعث بسته شدن هوا و قفل شدن در طراوت می شود ، این بدان معناست که غذا و پول کمتری هدر می رود.

 

چه مقدار پاپ کورن در کیسه ساندویچ جا می گیرد؟

دو کیسه ساندویچ در هر کدام 2 فنجان پاپ کورن دارد .

 

آیا می توانم از کیسه گالن در فرودگاه استفاده کنم؟

تمام مایعات ، ژل ها و ذرات معلق در هوا باید در یک کیسه پلاستیکی شفاف و با اندازه کوارتز قرار بگیرند . کیسه های اندازه گالن یا کیف هایی که از نوع زیپ مانند کیسه های ساندویچ تاشو نیستند مجاز نیستندهر مسافر می تواند فقط از یک کیسه پلاستیکی شفاف ، اندازه کوارتز ، تاپ زیپ استفاده کند .

 

چند اونس در کیسه Ziploc به اندازه میان وعده وجود دارد؟

2-8 اونس

 

آیا کیف های ساندویچی ضد باد هستند؟

کیسه Ziploc است مهر و موم شده ، هنوز عطر از داخل کیسه هنوز هم نفوذ خواهد پلاستیکی در طول زمانمولکولهای معطر مسلماً بزرگتر از مولکولهای آب هستند ، بنابراین باید پدیده دیگری نیز وجود داشته باشد ، مانند آنچه استاوس در بالا در مورد انتشار مولکولهای غیر قطبی از طریق پلاستیک می گوید.

 

وزن کیسه ساندویچ چقدر است؟

به عنوان مثال، وزیپ پاکت های ساندویچ وزن 1 یا 2 گرم، اما خلاء کیسه هستند سنگین تر ، در جهت از 7 تا 10 گرم است.

 

چند اونس در کیسه گالن است؟

128 اونس در 1 گالن وجود دارد . بنابراین ، 640 اونس در 5 گالن وجود دارد .

 

چگونه فضای خوبی را در رستوران خود ایجاد کنیم



"برای موفقیت مدیریت رستوران ، شما قبل از هر چیز باید روی مردم سرمایه گذاری کنید ، و در عامل انسانی مارک تجاری خود باشید." اگر هدف شما داشتن فضای عالی در رستوران شما باشد ، این احتمالاً همان چیزی است که هر مشاور یا مربی به شما می گوید و ما 100٪ موافق اصل هستیمانگیزه و هماهنگی کل تیم یک موسسه پذیرایی عناصری هستند که عملکرد روان را تضمین می کنندآیا شما شک دارید؟


ویژگی های این رستوران چه یک کافه تریا کوچک باشد و چه یک رستوران با ستاره میشلن ، ما معتقدیم که سرمایه گذاری و تلاش برای پرورش مداوم انرژی خوب امری اساسی است.


به چه دلایلی؟


این مزیت دو برابر است: با ترویج فضای مناسب در رستوران خود ، برتری فرآیندها را تضمین می کنید و تعداد فزاینده ای از مشتریان را که توسط فضای مکان اغوا می شوند ، جذب می کنید.


ما می خواهیم چهار ارزش را به شما معرفی کنیم که معتقدیم بیشترین تأثیر را در انرژی خوب در یک رستوران دارند:


اعتماد به نفس: احساس قرار گرفتن در یک محل کار امن ، نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر عاطفی نیز می تواند تفاوت را ایجاد کنداگر اعتماد بین کارمندان و مدیر دوجانبه باشد ، نتیجه آن یک چرخه بسیار مثبت است.


همدلی: رستوران مکانی است که با تغییر مداوم مشخص می شودهمدردی با دیگران به رفع تنش های موجود کمک می کنداگر سرور می داند چگونه خود را به جای آشپزی که سفارش نادرست سفارش داده است قرار دهد ، یا اگر سرآشپز می داند چگونه خودش را جای مدیر بگذارد وقتی که دومی قادر به کنترل رزرو بیش از حد نیست ، دارایی این است برای روابط درون تیم بسیار زیاد است.


اشتیاق: اگر تیم علاقه زیادی به پذیرایی و غذا دارد ، ارتعاشات خوب بیش از حد تضمین شده است ، زیرا کل تیم به کاری که آنها دوست دارند اختصاص داده شده استجمله کنفوسیوس ، "شغلی را که دوست دارید انتخاب کنید و هرگز در زندگی خود مجبور نیستید یک روز کار کنید" ، هرگز صحیح تر نبوده استنظم:ین یک واقعیت است ، این نظم به مثبت شدن جو کمک می کند زیرا تیم با اعتماد به نفس دلیل بیشتری دارد که باور کند همه چیز خوب کار خواهد کردعلاوه بر این ، نظم به تیم اجازه می دهد تا نظم و انضباط و احساس تعهد را بدست آورد ، که این ارزش های اساسی نیز در این نوع کارها است.


چگونه آنها را در جای خود قرار دهیم؟


ما چندین راهکار به شما پیشنهاد می دهیم تا برای ارتقا these این ارزشها و ایجاد یک رستوران "خندان" تر استفاده کنید:


با مدیران شروع کنید


اگر مدیر ، سرآشپز یا سرآشپز دارای نگرش مثبتی باشد ، انگیزه داشته باشد و گرایش کاریزما را نشان دهد ، تأثیر آن به طور خودکار بر روی بقیه کارکنان استدر هنگام انتخاب مدیران خود ، در نظر گرفتن این جنبه ها ، که به طور مداوم باعث افزایش عملکرد خوب می شوند ، ضروری است.

.

ارتقا communication ارتباطات


ر یک رابطه حرفه ای صمیمی مانند یک تیم رستوران ، که اعضای آن ساعات بسیار طولانی را با هم می گذرانند ، ایده آل این است که ارتباطات تا حد ممکن روان باشدشما می توانید جلسات هفتگی ، گروه های متمرکز یا حتی کدهای خصوصی ایجاد کنید تا خود را در موقعیت های مختلف رستوران های روزمره درک کنید.

.

روابط بین فردی را ارتقا دهید


چنین این دیدار برای تیم بهتر است که به دلایل سرگرم کننده به طور منظم دیدار کند ، تا یکدیگر را بهتر بشناسیم و همدلی لازم را ایجاد کنیممهمانی ها ، وعده های غذایی ، پیک نیک ، پیاده روی ، چشیدن مزه ها ، فعالیت های ورزشی ، هر فرصتی برای تیم برای ایجاد روابط خارج از محل کار جالب است.

.

مربیگری در تجارت را انجام دهید


 رستوران ها آژانس ها یا افراد متخصص را برای سازماندهی فعالیت های مربیگری یا احساسی برای تیم ها استخدام می کنندسازمان آنها در موسسه شما اعتماد به نفس کارمندان را ایجاد می کند ، احساس می کنند شما به آنها اهمیت می دهید.

.

از جو و دکوراسیون محل مراقبت کنید


خدام یک طراح داخلی یا یک متخصص دکوراسیون در هنگام ایجاد فضای هماهنگ نیز بسیار مفید است چند تغییر در دکوراسیون و سازماندهی مبلمان ، ظروف و تجهیزات فنی این امکان را به شما می دهد تا بهتر و کارآمدتر کار کنیداستفاده از رنگ هایی که تأثیر مثبتی در تیم دارند ، استفاده از گیاهان سبز و مواد طبیعی برای تزئین کار را در مکانی زیبا و مطبوع بهینه می کند.


روالهای سالم را تعریف کنید


می توانید برای عملکرد صحیح رستوران ، قوانین اساسی روزانه تنظیم کنید ، در حالی که تیم متعهد به رعایت آنها هستندکارهای نظافت و نگهداری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستندبه این ترتیب ، حتی اگر اجرای آن در بعضی مواقع کمی دشوار باشد ، این قوانین به روالهای سالمی تبدیل می شوند که به صورت خودکار در می آیند .

..

مسئولیت اجتماعی را تمرین کنید

زی بهتر از شرکت در رویدادها یا فعالیت های نوع دوستانه برای تقویت روحیه همکاری در تیم نیست به عنوان مثال ، شما می توانید در مورد بازیافت به عنوان نوعی همکاری با رستوران های اجتماعی ، بانک های مواد غذایی و غیره فکر کنیدشما همچنین می توانید ، با پشتیبانی کل تیم ، رویدادهای همبستگی خود را ایجاد کنید ، به عنوان مثال کارکنان بخشی از نکات خود را برای اهداف اجتماعی رزرو می کنند.

.

ابزار کار را بهینه کنید


دیگری برای نشان دادن نگرانی شما نسبت به کارمندان ، ابزاری است که انجام کار را آسان کرده و روندها را بهبود می بخشدو به همین مناسبت ، در برابر اصرار برای گفتن در مورد نرم افزار LaFourchetteanager خود ، که به شما امکان می دهد خدمات مختلف رستوران را مدیریت کنید ، و در وقت و کار کارمندانتان صرفه جویی می کنیم ، مقاومت نمی کنیم اگر هنوز آن را ندارید ، اینجا را کلیک کنید تا بلافاصله تصویب کنید.   

.

"ما آنچه می گیریم می دهیم و آنچه می دهیم دریافت می کنیم" : این می تواند یک عبارت حداکثر گورو یا عبارتی از ترانه باشد ، در هر صورت به نظر می رسد کاملاً متناسب با موضوع ما باشد. . بنابراین ما امیدواریم که وقتی صحبت از مدیریت رستوران می شود ، شما بدانید که چگونه در تیم خود هماهنگ سرمایه گذاری کنید ، زیرا این تضمین می کند که کارمندان شما بهترین نتیجه را از خودشان می دهند و به شما کمک می کنند تا یک تجارت سودآور ایجاد کنید و شناسایی شدهاین مورد شماست؟

 

کیفیت را به اصالت ترجیح دهید

برای شکستن ، باید انتظارات مشتری را برآورده کنید. ترجیحاً ساندویچ فروشی خود را در نزدیکی دبیرستان ، کیوسک پیتزا در نزدیکی سینما نصب کنید. از حضور در یک منطقه اداری خودداری کنید. شما نباید مفهومی مرسوم ، مد روز فوق العاده مرسوم ، مد روز باشید. آنچه امروز مهم است کیفیت و تنوع محصولات شماست. درست مثل تلویزیون یا اینترنت ، مصرف کنندگان سریع خاموش می شوند. از مفاهیم تک محصولی که هر روز خسته می شوند و ظروف مختلفی را ارائه می دهند ، در صورت امکان در هر زمان از روز ، برای به حداکثر رساندن بازگشت فعالیت خودداری کنید. پخت و پز "خانگی" ، محصولات ارگانیک یا محصولات حاصل از خاک نشان دهنده روند موجود در این بخش است.

If you press a little dimple into the center of each patty, that will keep the burgers from puffing up in the center, so you have a flatter surface for all your favorite toppings.



 

یک مکان استراتژیک پیدا کنید


مکان معیار اساسی برای یک نقطه فروش است که مشتری را به خود جلب می کند. مناطق پرتردد ، خیابان های عابر پیاده یا مجاور شریان های بزرگ تجاری را هدف قرار دهید. منطقه نفوذ جغرافیایی تعیین کننده است: 80٪ از مشتریان شما در یک محیط بین 5 تا 6 دقیقه پیاده روی قرار دارند. واقعیت این است که بهترین مکان ها گران قیمت هستند و در انحصار رستوران های بزرگ زنجیره ای هستند. به همین دلیل ، دریغ نکنید که خانه به خانه بروید و با بازرگانانی که از قبل نصب شده اند دیدار کنید و از آنها بپرسید که آیا فروشنده هستند.

 

تعداد فرمول ها را کاهش دهید


فست فود در اصل شامل سرویس سریع است. با استراحت ناهار که به طور متوسط ​​31 دقیقه طول می کشد ، فرانسوی ها می خواهند سریع غذا بخورند. برای کارایی بیشتر ، از طراحی فرمولهای پیچیده خودداری کنید و از 2 یا 3 منوی قابل درک توسط مشتری استفاده کنید. انتخاب زیاد فرمول ها سرعت را کاهش می دهد. در رستوران های فست فود ، مشتری باید بتواند در 1 دقیقه و 30 ثانیه سرویس دهی شود. این حداکثر فاصله زمانی بین لحظه ثبت سفارش و لحظه دریافت آن است. از لحاظ قیمت ، شما باید محکم بازی کنید زیرا حاشیه در بخش پایین است. ایده آل این است که یک منوی مکالمه با قیمت کوپن های غذا (حدود 7.50 یورو) ارائه دهید. شما می توانید این فرمول را با فرمول های کمی گران تر تکمیل کنید. با این حال ، قیمت ها باید ثابت بمانند:

 

وفاداری مشتری را ایجاد کنید


وفاداری در رستوران های فست فود بسیار حیاتی است. برای ماندگاری ، باید بدانید که چگونه مشتری را بازگرداند. با عادت به جای نادرست قرار دادن آنها ، کارت های وفاداری با ده مهر دیگر هیچ تأثیری ندارند. شما باید در بازدید بعدی با ارائه تخفیف یا کالای رایگان ، بلافاصله جایزه خود را بازی کنید. طراحی ، دکوراسیون و جو نیز اهرم هایی هستند ، اما بیش از هر چیز کیفیت خدمات است که ارزش ایجاد می کند. اتصالات وای فای را فراموش نکنید زیرا افرادی که سریع غذا می خورند می خواهند در ارتباط باشند. جعبه برگر این کمی توجه است که هزینه زیادی ندارد اما کسانی که عجله دارند بازمی گردند.

باید دید که چگونه بسیاری از مکان های فست فود زنده مانده اند. این منطقه کمتر از آنچه به نظر می رسد در دسترس است و قوانین و محدودیت های بسیاری دارد که باید از آنها آگاه باشید

نحوه ایجاد بهترین منوی غذایی بار

  

مهمانان شما هنگام لذت بردن از نوشیدنی در بار خود ، طعم طعم های مختلف را می خورند ، بنابراین بهترین غذای بار برای پذیرایی کدام است؟ایجاد یک منوی غذایی بار ممکن است چالش بر انگیز باشد ,  زیرا برخی از مشتریان فقط سبد سیب زمینی سرخ کرده استاندارد شما را می خواهند ، در حالی که دیگران تجربه ای منحصر به فرد را می خواهندبرای برآوردن نیازهای مهمانان خود ، ذکر غذاهای معمولی بار و همچنین دستور العمل های ابتکاری خود هر دو ایده خوبی استدر زیر برخی از نکات مفید و ایده های غذایی نوار برای ایجاد یک منوی کاملاً مناسب که مطمئناً رضایت هر مشتری گرسنه را دارد ، آورده شده است.

یک منوی غذای بار با کلاسیک ها ایجاد کنید


در میان روند های میله ایی در طبقه  برخی از بهترین مواد اصلی غذایی نوار همچنان ثابت مانده انددر زیر برخی از ایده های رایج منوی نوار برای جلب رضایت مشتریان و به حداکثر رساندن سود شما آورده شده است.

·         سیب زمینی سرخ کرده

·         حلقه های پیاز

·         چیپس ذرت

·         بالها

·         چوب موزارلا

·         کسادیا

·         لغزنده برگر

·         فرو بردن کنگر فرنگی

·         گل کلم بو داده ، جوانه بروکسل ، یا سایر انواع سبزیجات بو داده

 

همیشه جای کلاسیک های بیشتر وجود داردیک مورد علاقه محلی یا محلی را که مشتریان شما دوست دارند اضافه کنید ، مانند Cheesesteaks Philly یا هات داگ به سبک شیکاگودر هر صورت ، منوی غذای بار خود را با درج گزینه های کلاسیک درست شروع کرده اید.

ی منوی نوار: چشم گیرها

علاوه بر آثار کلاسیک ، شما می توانید (و باید) دستور العمل های منحصر به فرد خود را به نمایش بگذاریدبرای ارائه ایده های جدید در مورد غذای بار ، می توانید برداشت جدیدی از کلاسیک های فوق ایجاد کنید یا مفاهیم جدید خود را شکل دهید. اگر به تازگی بار خود را باز میک یا به دنبال تقویت منوی غذایی بار خود هستید ، از گرمترین نقاط شهرهای بزرگ الهام بگیرید:

·         سیب زمینی سرخ شده پنیر با چدار ، گودا و پیاز کوهی از The Penrose در نیویورک. Penrose با در اختیار داشتن مواد بی نظیری مانند پنیر گودا و پیاز کوهی ، پیچ و تاب و جدیدی را در مورد غذای مورد علاقه بار ارائه می دهد.

·         پورتوبلو تفت داده شده با موس کنگر فرنگی و پارمزان از شیر 79 در میامیاین مورد منحصر به فرد ترکیبی از طعم های مکمل و جلوه های دلپذیر دلپذیر است که یک میان وعده بار نواز را ایجاد می کند.

·         تخم مرغ های کیک پنیر از Far Bar ، یک نوار همجوشی آسیایی در لس آنجلسممکن است بسیاری از ما به تخم مرغ های خوشمزه عادت کرده باشیم ، اما Far Bar نسخه ای نادر را با این میان وعده شیرین ارائه می دهد که مطمئنا مهمانان آخر شب را فریب می دهد.

·         بشقاب سوسیس خانگی از Hopleaf Bar در شیکاگواین بشقاب همراهی های فصلی برای همراهی با سوسیس داردسعی کنید نسخه خود را ایجاد کنید تا انواع مختلفی از غذا را مانند تخته پنیر به میهمانان ارائه دهید یا یک بشقاب مخصوص انواع غذاهای خانگی درست کنید.

 

رستوران ها و بارها می توانند با غذاهای پیچیده تر یا خوشایند زیبایی که شامل مواد عجیب و غریب هستند یا طعم های غیرمعمول را ترکیب می کنند ، خود را متمایز کنندبا ارائه چیز متفاوت به مهمانان خود ، می توانید تجربه ای به یاد ماندنی را برای مهمانانی که مشتاق بازگشت هستند ، ایجاد کنید.

با جفت سازی مواد غذایی و نوشیدنی ها بهترین غذای بار را سرو کنید


بهترین غذای بار معمولاً با نوشیدنی هایی که در بار شما سرو می شود جفت می شودهنگام ایجاد منوی غذایی بار ، همیشه ایده خوبی است که غذا هایی را در نظر بگیرید که میتوانند انتخاب نوشیدنی را تکمیل کنند کنند . همچنین می توانید از انتخاب نوشیدنی خود به عنوان الهام برای ایده های منوی نوار استفاده کنید.

·         آبجو یک انتخاب عالی و همه جانبه است که به خوبی با کربوهیدرات ، گوشت قرمز و به طور کلی غذای سنگین تر جفت می شودبه عنوان مثال ، اگر از لگرهای سبک و آبجوهای گندم پذیرایی می کنید ، سعی کنید غذاهای پرادویه یا برگر را در فهرست غذاهای بار خود قرار دهیداگر مجموعه ای از قشرهای فرنگی را پیشنهاد می کنید ، سراغ دسرهای شکلات ، صدف یا غذاهای مکزیکی بروید.

·         کوکتل ها را می توان متناسب با غذاهای خاصی تنظیم کردبه عنوان مثال ، یک نوشیدنی که با زنجبیل تزریق می شود به خوبی همراه سوشی است که به طور معمول شامل زنجبیل به عنوان پاک کننده کام استاز طرف دیگر ، یک کوکتل سبک با نت های گیاهی نمی تواند یک تخته پنیر بز سبک را تحت فشار قرار دهدیا سعی کنید یک مارگاریتای خاص ارائه دهید تا با nachos یا پرسشنامه های خود لذت ببرید.

·         شراب همچنین دارای جفت مشترک است ، بنابراین عاقلانه است که گزینه های منوی غذایی را که به خوبی با مجموعه شراب شما مطابقت دارد ، قرار دهیدبسیاری از شراب های سفید با غذاهای دریایی و مرغ عالی هستند ، در حالی که شراب های قرمز اغلب مکمل ماکارونی و گوشت قرمز هستندبا این وجود ، غذا توانایی تغییر طعم و مزه شراب را دارد ، بنابراین هنگام توصیه جفت کردن به مهمانان ، حتماً نحوه تعامل غذای شما و شراب را درک کنید.

قیمت منوی غذایی بار شما


قیمت گذاری در منوی نوار شما ممکن است مشکل باشد ، به خصوص اگر شما در حال تهیه طیف وسیعی از غذا مانند گزینه های ارزان و درست مانند سیب زمینی سرخ کرده همراه با کالاهای پیچیده تری هستید که ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند و به کار بیشتری نیاز دارنددر زیر چند پیشنهاد برای قیمت گذاری فهرست غذای بار وجود دارد.

غذای کلاسیک بار حاشیه سود بالایی دارد

غذاهای سنتی میله ای ، مانند سیب زمینی سرخ کرده ، حلقه های پیاز ، و بال ها را می توان کاملا ارزان تهیه کردنه تنها می توانید غذای کم حجم فله ای پیدا کنید ، بلکه بیشتر آن سریع تهیه می شود و نیاز به نیروی کار زیادی ندارداین به دو دلیل باعث می شود غذای بار کلاسیک شما در فهرست شما عالی باشدبه شما امکان می دهد غذای خود را تقریباً برای هر مشتری مقرون به صرفه نگه دارید و حتی با قیمت پایین نیز می توانید سود خوبی کسب کنید.

قیمت غذای بار خود را بر اساس میزان کار مقیاس بندی کنید

برای غذاهایی که پیچیده تر و بیشتر از دسته ساده سیب زمینی سرخ کرده یا همبرگر سریع به کار آماده سازی بیشتری نیاز دارند ، باید قیمت ها را متناسب با آن تنظیم کنید تا ضمن تأمین بودجه مشتری خود ، سود بیشتری بدست آورید.

پیگیری تقاضای مشتری برای غذای بار خود را دنبال کنید

یکی از گزینه های نوآورانه برای قیمت گذاری منوی غذایی بار ، اندازه گیری قیمت ها با پیگیری تقاضای مشتری برای موارد خاص استشما می توانید قیمت مواد غذایی و آشامیدنی را با تقاضای بالا با کاهش سایر اقلام ، تقلید از مکانیزم عرضه و تقاضا که بر بازار سهام تأثیر می گذارد ، افزایش دهید.

اگر از زاویه کاربردی تری عکس می گیرید ، می توانید برخی از فرمولهای کاربرپسند را که به شما می آموزد چگونه قیمت ها رو در فهرست با توجه به نیازها و پارامترهای رستوران خود قیمت گذاری کنید ، بررسی کنیدبه این ترتیب می توانید اشتهای مشتری و کیف پول خود را راضی کنید و در عین حال حاشیه سود سالم برای تجارت خود حفظ کنید.

 

خواه یک بار شیک ، مجلل و یا یک میخانه گاه به گاه خود داشته باشید ، داشتن یک منوی غذایی با بار عالی بسیار ضروری استبهترین غذای بار از محدوده کلاسیک بار تا غذاهای منحصر به فرد و ابتکاری آشپزخانه شما متغیر است ، بنابراین یک منوی کاملاً مناسب ایده آل استو با قیمت گذاری صحیح منوی خود ، نه تنها میهمانان خود را راضی خواهید کرد ، بلکه تجارت شما نیز می تواند رونق بگیرد.

 

چگونه همبرگر خود را برای یک همبرگر خانگی انتخاب کنیم؟

برای کسانی که هنگام خرید یک استیک چرخ کرده گیج می شوند

امروز تصمیم گرفته اید که یک برگر بخورید. همچنین تصمیم گرفتید خودتان آن را درست کنید ، زیرا برگر کینگ پنج دقیقه خوب است اما وقتی خانگی باشد باز هم بهتر است. بنابراین با سر پر از رویا و در حالی که از فرصت های فراوان در دسترس شما شگفت زده شده اند ، مشغول خرید خواهید بود.

انتخاب شما گوشت گاو (کلاسیک) است. بنابراین شما به طور طبیعی به بخش گوشت فروشگاه خود می روید و در آنجا اضطرابی به شما حمله می کند: این همه انتخاب همبرگر چیست؟ گوشت گاو خالص ، سبک گوشتی ، 15٪ چربی؟ چگونه می توان خود را در میان همه اینها یافت؟

اگر قبلاً چنین اتفاقی برای شما افتاده است ، مطمئن باشید که شما تنها نیستید (مادر خودم غالبا اشتباه می کند ، قسم می خورم) و سرانجام می توانید دست از وحشت بردارید زیرا در اینجا راهنمای نهایی گوشت گاو چرخ شده است! همه چیز در مورد انواع مختلف استیک گوشت گاو باید بدانید تا بهترین را برای دستور برگر خود انتخاب کنید.

1 - استیک گوشت گاو 100٪ خالص


این قسمت از خدمات عمومی است. هنگام خرید یک استیک خرد شده ، باید مراقب باشید که نام "گوشت گاو خالص" ذکر شود. در غیر اینصورت خطر می کنید که در آخر با یک استیک متشکل از 70٪ گوشت (در صورت خوش شانس بودن) مواجه شوید و بقیه در واقع نمی دانید که به طور کلی چیست.

مطمئناً برای شما اتفاق افتاده استیک بخورید ، چه در خانه و چه در خانه و با خود بگویید:

سلام ، این استیک طعم خنده داری دارد ، چطور؟

پاسخ کاملاً ساده است: این یک استیک گوشت گاو نیست . این ترکیبی از گوشت بسیار کم کیفیت ، پروتئین گیاهی و کلی چیزهای دیگر است که هزینه زیادی ندارند.

و صادقانه بگویم من از شما چیزی نمی دانم ، اما شخصاً کاملاً ناپسند به نظر می رسم. پس از آن ، اگر طعم آن را دوست دارید ، هیچ چیز مانع از مصرف آگاهانه آن نمی شود. به هر حال من اینجا نیستم تا قضاوت کنم. اما برای بقیه ، ما باید مراقب باشیم.

چگونه می فهمید که با یک همبرگر گوشت گاو خالص سر و کار دارید؟

از لحاظ تئوری ، بسیار ساده است: روی آن نوشته شده است. اگر استیک از گوشت 100٪ تهیه نشود ، تولیدکنندگان از چسباندن کلمات "گوشت گاو خالص" ممنوع هستند.

در عمل می توانید تصور کنید که باید بیشتر مراقب باشید. در حال حاضر ، شما باید بدانید که این تولید کنندگان معروف باهوش هستند. آنها هر کاری می کنند تا با بازی روی تصویر باور کنید که این یک استیک گوشت گاو است.

در واقع ، همه ما فقط با دیدن تصاویر بسته بندی عادت به خرید کردیم. تعداد کمی از آنها وقت می گذارند تا همه نوشته های خود را بخوانند.

و این همان جایی است که ما فریب می خوریم. بسته بندی این استیک ها تقریباً شبیه گوشت گاو خالص است ، اما چند جزئیات وجود دارد که باید توجه شما را جلب کند.

در حال حاضر ، هرگز نوشته استیک گوشت گاو بر روی آن (آنها حق به یاد داشته باشید). بنابراین در عوض آنها کلماتی مانند "نرم" ، "همبرگر" و هر چیز دیگری را که گیج کننده باشد قرار می دهند. اگر این نوع تیتر را مشاهده کردید: ترک کنید!

تفاوت دوم ، استیک های موجود در عکس همیشه پخته شده و هرگز خام نیستند. همچنین قرار دادن عکس گوشت چرخ کرده خام روی بسته بندی اگر اینگونه نباشد ممنوع است. این می تواند تلاشی برای فریب مصرف کننده باشد. و این خوب نیست (حتی اگر اساساً یکی باشد).

مقایسه استیک گوشت گاو چرخ شده برای برگر

➡ خلاصه

100٪ گوشت گاو خالص بخورید ، خیلی بهتر است. برای انجام این کار ، بررسی کنید که عبارت "گوشت گاو خالص" روی بسته بندی ظاهر شده باشد. اگر چنین است ، پس می توانید آن را بدون ترس بخورید (phew!).

با این تنها قدم بزرگی برداشته اید. این قسمت تقریباً توصیه های دفاعی بود (نه هرگز اغراق نمی کنم). قسمتهایی که در ادامه خواهد آمد در نتیجه گیری چنین تصمیم گیری نخواهد شد ، بنابراین از مزایای استفاده استفاده کنید