بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک

شاید در مورد این مسئله شکی نباشد که به موازات آشنایی بیشتر مشتریان با خرید آنلاین، شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در حال پیشرفت و گسترش هستند. با این حال برای بیشتر این کمپانی ها بسته بندی تبدیل به یک دغدغه شده است. با داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه مشکلات چاپ و بسته بندی برای کسب و کار های آنلاین، می توانید با دقت بیشتر در این زمینه تصمیم گیری کنید.

بزرگترین مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک

برای بیزینس های الکترونیک، بسته بندی باید به گونه ای طراحی شود تا مشتری را مجبور به خرید کنید! در غیر این صورت هر گونه هزینه ای در این زمینه هدر رفت خواهد بود.ممکن است هزینه زیادی را صرف جنس بسته بندی کنید در حالی که هیچ تاثیری روی انتخاب مشتری نداشته باشد. بنابراین انتخاب یک جنس مقوا مناسب و به صرفه برای بسته بندی بسیار مهم است.

cti 08

در بسیاری از انبارهای فروشگاه اینترنتی فضای مناسبی در قفسه ها برای جعبه ها تعبیه نشده است. این کار باعث بهم خوردن شکل جعبه می شود که هنگام تحویل به مشتری شکل مناسبی ندارد و البته به این موضوع اهمیت نمی دهند.نکته دیگر استفاده از نوعی بسته بندی است که با هوا پرشده است و اصطلاحا به آن بسته بندی تاول دار می گویند. این نوع از بسته بندی نیز در کسب و کار اینترنتی هزینه اضافی تلقی می شود.

صرفه جویی در هزینه ها

گرچه بسته بندی و سالم رسیدن کالا برای مشتری دارای اهمیت است اما اگر همچنان به دنبال کاهش هزینه ها هستید می توانید نکات زیر را به کار ببندیدشما می توانید برای بسته بندی تان متریال کمتری به کار ببرید. این گزینه شامل کاهش هزینه های چاپ و استفاده کمتر از مواردی مثل چسب می باشد. برای این کار می توانید از جعبه هایی که به راحتی قابل چفت هستند استفاده کنید.

cost reduction

نکته دیگر برای کاهش هزینه ها و کاهش مشکلات بسته بندی راه اندازی یک خط بسته بندی در کنار خط تولید یا انبار می باشد که به لحاظ وقت و هزینه معقول تر به نظر می‌رسد.همان طور که اشاره شد بسیاری از شرکت ها به دنبال گسترش فروش اینترنتی و ورود به کسب و کار آنلاین هستند که رستوران ها و فست فود ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این صورت بهترین انتخاب شما می تواند همکاری با شرکت های پکیج و بسته بندی باشد و مجموعه ایرانیان پک می تواند تمامی نیاز های شما را در این زمینه تامین نماید.

packaging 1

packaging1

packaging2

packaging3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد