بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

بهترین گوشت گوشت کلاسیک

بهترین گوشت گوشت کلاسیک

بهترین دستور تهیه گوشت گوشت تاکنون! این دستور غذای سنتی گوشت گوشت درست مثل مادر است که با گوشت چرخ کرده و یک لعاب لعاب شیرین و ملایم درست می شد.


3 برش Meatloaf با لعاب سس گوجه فرنگی

چه چیزی باعث می شود که گوشت گوشت واقعا خوب باشد؟

من فکر می کنم ترفند گوشت خوب گوشت استفاده از گوشت گاو بدون چربی است. مشکلی که در بسیاری از دستورهای تهیه گوشت گوشت وجود دارد این است که آنها خواستار گوشت گاو چرخ شده با محتوای چربی بالا هستند. همانطور که گوشت گوشت می پزد ، چربی آن پخته می شود و باعث ایجاد آشفتگی روغنی می شود. این دستور نیست!

بهترین دستور تهیه میتلوف - 2 برش روی بشقاب آبی

طرز تهیه گوشت گوشت مرطوب:

ممکن است فکر کنید ، اما آیا گوشت گاو بدون چربی ، گوشت گوشت را خشک نمی کند؟ اصلا! شیر ، تخم مرغ ، سس گوجه فرنگی و پیاز خرد شده در مخلوط گوشت همگی برای مرطوب و خوشمزه نگه داشتن گوشت گوشت در حال کار هستند.

گوشت گوشت آسان:


این گوشت گوشت کلاسیک برای یک وعده غذایی شلوغ هفته مناسب است زیرا می توان آن را در عرض چند دقیقه تهیه کرد. تنها چیزی که می توانید خرد کنید 1/2 فنجان پیاز است.

بعضی اوقات دوست دارم این دستور پخت گوشت را زودتر از موعد تهیه کنم. ظرف نان را با بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و آن را در یخچال قرار دهید تا آماده شوید. سپس ، آن را کشف کنید و بگذارید تا در حال گرم شدن فر باشد ، در دمای اتاق قرار گیرد.

خیلی آسان!


می توانید گوشت گوشت را فریز کنید؟

آره! گوشت گوشت را آماده کنید ، آن را در یک ظرف نان بریزید ، و طبق دستور العمل روی آن را با لعاب بپوشانید. در ظرف را بپوشانید و یخ بزنید.

گوشت گوشت منجمد را در یخچال قرار دهید تا حدود 24 ساعت قبل از اینکه بخواهید آن را بپزد ، آب شود. سپس ، آن را کشف کنید و بگذارید تا در حال گرم شدن فر باشد ، در دمای اتاق قرار گیرد.

طرز تهیه بهترین دستور تهیه گوشت گوشت:

* توجه: دستورالعمل کامل قابل چاپ در پایین این پست است.

گوشت گوشت را درست کنید.

  • 90٪ گوشت گاو بدون چربی را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید.
  • خرده نان خشک و مقداری پیاز خرد شده را اضافه کنید.
  • شیر ، یک تخم مرغ ، سس گوجه فرنگی و سس ترشی را اضافه کنید.
  • جعفری خشک ، پودر سیر ، نمک و فلفل را اضافه کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد