بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

موسیو کروک با چدار ، پیاز قرمز و سس کباب


موسیو کروک با چدار ، پیاز قرمز و سس کباب

من این دستور خوشمزه را در وبلاگ دزدان دریایی آشپزی پیدا کردم که دیدن آن را اکیداً به شما توصیه می کنم.

این واضح است که یک دستور العمل سبک نیست ، اما این مخلوط بسیار خوشمزه و خوشمزه است.

من واقعاً از خودم لذت بردم ^^

موسیو کروک با پنیر چدار ، پیاز قرمز و سس کباب

مواد لازم: برای 2 نفر

- 4 برش نان ساندویچی

- 1 عدد پیاز قرمز

- 50 گرم چدار رنده شده

- سس باربیکیو

- روغن زیتون

- 1 دستگیره کره

- نمک

موسیو کروک با پنیر چدار ، پیاز قرمز و سس کباب

دستور آشپزی :

پیاز قرمز را خلال کرده و در تابه ای با کمی روغن زیتون و نمک قهوه ای کنید.

وقتی پیاز ذوب شد و قهوه ای شد ، از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید.

برش های نان ساندویچی را برداشته سپس آنها را با سس کباب پهن کنید.

روی 2 تا از آنها چدار و پیاز رنده شده قرار دهید و سپس موسی را ببندید.

کره را در ماهیتابه ذوب کرده و چند دقیقه از هر طرف مواد قهوه ای را قهوه ای کنید تا چدار آب شود.

بلافاصله به تنهایی یا با سالاد لذت ببرید.

نوش جان !!!



بهترین دستور کیک قابلمه مرغ کلاسیک - پای قابلمه مرغ خانگی با پوسته پوسته پوسته پوسته و پر از پای قابلمه مرغ خامه ای. غذای راحتی کلاسیک!

برش بهترین دستور تهیه پای قابلمه مرغ با پر کردن خامه درون پوسته

این دستور پای قابلمه مرغ با عطر و طعم پر شده است. پوسته پوسته پوسته ای و یک پای قابلمه مرغ خامه ای کره ای با سینه مرغ ، ترکیبی از سبزیجات تازه و منجمد ، و ترکیبی از گیاهان خشک و تازه دارد.

من در ابتدا می خواستم یک پای قابلمه مرغ ساده درست کنم. بنابراین ، من شروع به استفاده از خمیر پای یخچال ، همه سبزیجات منجمد ، و همه گیاهان خشک کردم. این کار آسان بود ، اما واقعاً به برخی از طعم های تازه روشن نیاز داشت.

پای قابلمه مرغ خانگی در بشقاب پای که یک تکه آن را بیرون آورده و پر کردن خامه را نشان می دهد

بنابراین ، تصمیم گرفتم به جای تهیه ساده ترین دستور ، بهترین دستور پای قابلمه مرغ را تهیه کنم.

استفاده از سبزیجات تازه و مقداری گیاهان تازه در مواد پر کننده آنقدر به این پای گلدان عطر و طعم می بخشد که بد نیست کوتاه شده را با پوسته تهیه کنید و از پوسته پای یخچالی که از قبل درست کرده اید استفاده کنید.

مطمئناً ، اگر وقت دارید که پوسته پای خانگی خود را درست کنید ، این نیز حیرت انگیز است.

  • کره را در یک قابلمه بزرگ ذوب کنید.
  • مرغ ، هویج ، کرفس ، و پیاز را اضافه کنید.
  • نمک ، پودر سیر ، آویشن خشک و فلفل را اضافه کنید.

سینه مرغ ، هویج ، کرفس ، پیاز ، کره ، نمک ، فلفل ، پودر سیر و برگهای خشک آویشن در یک قابلمه

  • به مدت 8-10 دقیقه بپزید.
  • آرد را هم بزنید.

هم زدن آرد به کره ، مرغ و سبزیجات

هم زدن خامه سنگین بهمراه مرغ و سبزیجات

  • آب مرغ را هم بزنید تا یکدست شود.
  • تا حباب و غلیظ شود بپزید.
  • نخود فرنگی و جعفری را به فیلینگ اضافه کنید.

اضافه کردن نخود فرنگی و جعفری تازه خرد شده به پر کردن کیک قابلمه مرغ خامه ای

  • سرد.
  • پوسته پای پایینی را درون بشقاب پای قرار دهید.
  • مایه خامه ای را با قاشق در پوسته زیرین قرار دهید.

اضافه کردن پر پای قابلمه مرغ خامه ای خانگی به پوسته پای در صفحه پای

  • پوسته بالا را روی مواد پر شده قرار دهید.
  • لبه های پوسته را مهر و موم کرده و شکافها را در پوسته بالایی برش دهید.
  • پای را روی یک ورق پخت قرار دهید (در صورت پر شدن حباب های پر از ورق آلومینیوم ، روی من را ورقه می کنم).

پای قابلمه مرغ پخته نشده روی صفحه پخت

  • پخت
  • قبل از برش دادن آن را خنک کنید.

تکه ای از کیک قابلمه مرغ کلاسیک با پوسته پای و پر کردن خامه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد