بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

کیفیت را به اصالت ترجیح دهید

برای شکستن ، باید انتظارات مشتری را برآورده کنید. ترجیحاً ساندویچ فروشی خود را در نزدیکی دبیرستان ، کیوسک پیتزا در نزدیکی سینما نصب کنید. از حضور در یک منطقه اداری خودداری کنید. شما نباید مفهومی مرسوم ، مد روز فوق العاده مرسوم ، مد روز باشید. آنچه امروز مهم است کیفیت و تنوع محصولات شماست. درست مثل تلویزیون یا اینترنت ، مصرف کنندگان سریع خاموش می شوند. از مفاهیم تک محصولی که هر روز خسته می شوند و ظروف مختلفی را ارائه می دهند ، در صورت امکان در هر زمان از روز ، برای به حداکثر رساندن بازگشت فعالیت خودداری کنید. پخت و پز "خانگی" ، محصولات ارگانیک یا محصولات حاصل از خاک نشان دهنده روند موجود در این بخش است.

If you press a little dimple into the center of each patty, that will keep the burgers from puffing up in the center, so you have a flatter surface for all your favorite toppings.



 

یک مکان استراتژیک پیدا کنید


مکان معیار اساسی برای یک نقطه فروش است که مشتری را به خود جلب می کند. مناطق پرتردد ، خیابان های عابر پیاده یا مجاور شریان های بزرگ تجاری را هدف قرار دهید. منطقه نفوذ جغرافیایی تعیین کننده است: 80٪ از مشتریان شما در یک محیط بین 5 تا 6 دقیقه پیاده روی قرار دارند. واقعیت این است که بهترین مکان ها گران قیمت هستند و در انحصار رستوران های بزرگ زنجیره ای هستند. به همین دلیل ، دریغ نکنید که خانه به خانه بروید و با بازرگانانی که از قبل نصب شده اند دیدار کنید و از آنها بپرسید که آیا فروشنده هستند.

 

تعداد فرمول ها را کاهش دهید


فست فود در اصل شامل سرویس سریع است. با استراحت ناهار که به طور متوسط ​​31 دقیقه طول می کشد ، فرانسوی ها می خواهند سریع غذا بخورند. برای کارایی بیشتر ، از طراحی فرمولهای پیچیده خودداری کنید و از 2 یا 3 منوی قابل درک توسط مشتری استفاده کنید. انتخاب زیاد فرمول ها سرعت را کاهش می دهد. در رستوران های فست فود ، مشتری باید بتواند در 1 دقیقه و 30 ثانیه سرویس دهی شود. این حداکثر فاصله زمانی بین لحظه ثبت سفارش و لحظه دریافت آن است. از لحاظ قیمت ، شما باید محکم بازی کنید زیرا حاشیه در بخش پایین است. ایده آل این است که یک منوی مکالمه با قیمت کوپن های غذا (حدود 7.50 یورو) ارائه دهید. شما می توانید این فرمول را با فرمول های کمی گران تر تکمیل کنید. با این حال ، قیمت ها باید ثابت بمانند:

 

وفاداری مشتری را ایجاد کنید


وفاداری در رستوران های فست فود بسیار حیاتی است. برای ماندگاری ، باید بدانید که چگونه مشتری را بازگرداند. با عادت به جای نادرست قرار دادن آنها ، کارت های وفاداری با ده مهر دیگر هیچ تأثیری ندارند. شما باید در بازدید بعدی با ارائه تخفیف یا کالای رایگان ، بلافاصله جایزه خود را بازی کنید. طراحی ، دکوراسیون و جو نیز اهرم هایی هستند ، اما بیش از هر چیز کیفیت خدمات است که ارزش ایجاد می کند. اتصالات وای فای را فراموش نکنید زیرا افرادی که سریع غذا می خورند می خواهند در ارتباط باشند. جعبه برگر این کمی توجه است که هزینه زیادی ندارد اما کسانی که عجله دارند بازمی گردند.

باید دید که چگونه بسیاری از مکان های فست فود زنده مانده اند. این منطقه کمتر از آنچه به نظر می رسد در دسترس است و قوانین و محدودیت های بسیاری دارد که باید از آنها آگاه باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد