آیا ترجیح می دهید کیف یا خرید مواد غذایی کسل کننده و ساده ای همراه خود داشته باشید یا چیزی متناسب با سبک و شخصیت شما داشته باشید یا حداقل چیزی که توجه رهگذران را به خود جلب می کند؟
خوب ، همانطور که در لیست زیر مشاهده خواهید کرد ، برخی از کیف های خرید به گونه ای طراحی شده اند که می توانند لبخند را بر لب دیگران بنشانند. دیگران برای بیان بیانیه و ایجاد آگاهی از مسائل جهانی حضور دارند.
صرف نظر از دستور کار آنها ، یک طراحی کیف جذاب - اعم از کاغذی یا پلاستیکی ، بوم یا پارچه - می تواند توجه مثبتی را به مارک ها یا سازمان هایی که نمایندگی می کنند ، جلب کند. ببینید آیا بعد از بررسی این 40 طرح کیف چشم نوازی که هر روز نمی بینید ، موافقت می کنید .
ایده های جدید شاپینگ بگ
منبع: جیمی باکینگهام
منبع: آنته Gerwien
منبع: TBWA ، فلیپین
منبع: گرت ماهنیکه
منبع: Chavdar Kenarov & Marsel Levi
منبع: امتیاز خان
منبع: Praveen Das & Kartik Lyer
منبع: اینچ
منبع: مفهوم کوانتوم
منبع: آلیستر مارشال
منبع: TBWA ، استانبول
منبع: One Paradox
منبع: آندریاس پائولی
منبع: فرد و دوستان
منبع: Suthisak Sucharittanonta & Nikrom Kulkosa
منبع: تام کالینان
منبع: سانتیاگو مانگادا پونو
منبع: کیت هو و ری لام
منبع: مرلی جیم و یوجین دماتا
منبع: شهیر زاگ
منبع: کن ارک
منبع: Kempertrautmann ، هامبورگ ، آلمان
منبع: مایکل چونگ
منبع: Jan Leube
منبع: جانسون شنگ
منبع: وین نورد ، وین ، اتریش
منبع: فره بیانکا
منبع: چاچو پوئبلا
منبع: Waldemar Konopka & Roland Vanoni
منبع: پانادول
منبع: Tony Sarmiento III & Peachy Pacquing
منبع: DEDE DextrousDesign
منبع: جیمز کوچینسکی و دانا تیل
منبع: The Barkitect
منبع: کریستین وینس
منبع: دیوید مووس
منبع: Shigehiko Ichinosawa
منبع: Triumph Japan
منبع: رونالد نگ
منبع: Duval Guillaume