بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

بسته بندی و چاپ محصولات غذایی

با سلام در این وبلاگ قصد داریم مطالبی را برای ارتقا اطلاعات عمومی شما به اشتراک بگذاریم و در مورد انواع غذا های فست فودی وبسته بندی آنها صحبت کنیم

بهترین برگر کلاسیک


بهترین دستور العمل کلاسیک برگر - همبرگر خانگی کاملا آبدار. این دستور ساده فقط به چند ماده اولیه احتیاج دارد.

بهترین برگر کلاسیک با روکش و نان


منبع : سایت جعبه برگر ایرانیان پک 

مطالب مفید : برگر کینگ 

چگونه یک برگر عالی درست می کنید؟

من اعتقاد راسخ دارم که یک همبرگر عالی واقعا به مواد زیادی احتیاج ندارد. شما فقط به یک مشت چاشنی و مقداری گوشت گاو خوب احتیاج دارید. گوشت گاو که برای همبرگر استفاده می کنید تفاوت را ایجاد می کند.

چه نوع گوشت گاو برای همبرگر بهتر است؟

بسیاری از دستورالعمل های من خواستار گوشت گاو بدون چربی است. این یکی نیست! بهترین گوشت گاو برای تهیه شیرینی های همبرگر 80٪ گوشت گاو بدون چربی و 20٪ گوشت گاو آسیاب شده است. شما برای تهیه همبرگرهای آبدار و طعم دار واقعاً به چربی موجود در گوشت نیاز دارید.

بهترین دستور پخت همبرگر

* توجه: کارت دستورالعمل قابل چاپ کامل در پایین این پست است.

  • 80٪ گوشت گاو بدون چربی را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید.
  • سس Worcestershire ، نمک ادویه ، پودر سیر ، و فلفل را اضافه کنید.

یک کاسه مخلوط پر از گوشت گاو ، سس Worcestershire ، نمک ادویه ، پودر سیر و فلفل برای بهترین دستور تهیه همبرگر

  • با دستان خود مخلوط کنید تا کاملاً ترکیب شود.
  • گوشت گاو را به چهارم تقسیم کنید.

مخلوط گوشت گاو که برای تهیه شیرینی های همبرگر خرد شده است

  • از دستان خود برای شکل دادن 4 پت همبرگر به ضخامت 3/4 اینچ استفاده کنید.
  • از انگشت شست خود استفاده کنید تا در وسط پته ها تمیز شود.
  • از هر طرف حدود 4 دقیقه روی حرارت متوسط ​​تا زیاد کباب کنید.

پخت و پز برگر روی بشقاب گریل

  • روی نان های همبرگر سرو کنید.
  • روی آن را با مواد افزودنی سنتی برگر مورد علاقه خود (کاهو ، گوجه فرنگی ، پیاز ، ترشی ، سس گوجه فرنگی و غیره) قرار دهید

چگونه یک چیزبرگر عالی بسازیم.

این دستور همبرگر چیزبرگر عالی ایجاد می کند! فقط 1 دقیقه قبل از اینکه آماده شوند تا از کوره بیرون بیایند ، یک تکه پنیر به بالای هر برگر پاتی اضافه کنید. این زمان پنیر را به اندازه کافی ذوب می کند. من خیلی پنیر بریده شده پروولون را روی اینها توصیه می کنم.

همبرگر کبابی خانگی روی یک نان با مواد همبرگر

چه چیزی باید با همبرگر سرو کنم؟

  • سالاد ماکارونی انگور کلم بروکلی
  • سالاد خیار گوجه فرنگی 
  • سالاد میوه وانیل 

منبع : سایت منبع 


بهترین کلاهبرداری Joes کلاسیک - دستور العمل شام آسان در عرض چند دقیقه. گوشت گاو چرخ شده در یک سس خانگی شیرین و ملایم 

گوشت جو شلخته خانگی روی یک نان با یک تکه پنیر همه روی تخته برش با متن متن قرار دارد

خانگی شلخته جو

جوهای شلخته لازم نیست با آن قوطی سس از قبل درست شده درست شوند. تهیه خود با استفاده از مواد رایج که احتمالاً قبلاً در دست دارید بسیار آسان است.

این یک ساندویچ گوشت چرخ شده گوشت شل با سس گوجه فرنگی با شکر قهوه ای برای شیرینی و سرکه برای ترش است.

این یک دستور العمل مورد علاقه خانواده در طول هفته است زیرا همه ، از جمله بچه ها ، عاشق این دستور پخت سریع هستند.

این دستور العمل های عالی دیگر Ground Beef را امتحان کنید .

چگونه جوهای شلخته بسازیم

* توجه: کارت دستورالعمل قابل چاپ کامل در پایین این پست است.

  • مقداری روغن زیتون را در یک قابلمه گرم کنید.
  • پیاز و فلفل دلمه ای خرد شده را اضافه کنید.


ماهی تابه با روغن زیتون ، پیاز خرد شده و فلفل سبز خرد شده را تفت دهید.

  • گوشت گاو بدون چربی اضافی اضافه کنید و آن را از هم جدا کنید.
  • آنرا بپزید تا گوشت گاو قهوه ای شود.

سس جو شلخته را درست کنید

  • سس گوجه فرنگی را به مخلوط گوشت گاو اضافه کنید.
  • شکر قهوه ای ، سرکه شراب قرمز ، نمک و فلفل را اضافه کنید.

ماهیتابه ای پر از گوشت گوشت گاو ، فلفل ، پیاز ، سس گوجه فرنگی و شکر قهوه ای.

  • خوب به هم بزنید.
  • بگذارید گوشت گاو به مدت 10 دقیقه در سس بپزد.

ماهیتابه پر از مخلوط گوشت جو خانمی شلخته.

  • مخلوط گوشت را با قاشق روی نان های همبرگر بریزید.
  • اختیاری: مواد افزودنی مانند پنیر خرد شده ، ترشی و غیره را اضافه کنید.


دو ساندویچ شلخته جو با پنیر روی تخته برش.

آیا این آسان نیست! در کمتر از 30 دقیقه همه چیز جمع می شود.

چه طرفهایی با این ساندویچ همراه هستند

در اینجا برخی از چیزهای مورد علاقه من برای خدمت در کنار این ساندویچ ساده آشفته وجود دارد.

  • ذرت داخل ظرف
  • سالاد کنار بشقاب
  • سیب زمینی سرخ شده شیرین
  • سالاد کلم
  • سالاد سیب زمینی

با مانده چه باید کرد

مخلوط گوشت را می توان به راحتی در یخچال یا فریزر نگهداری کرد. سعی نکنید ساندویچ های از پیش ساخته شده را ذخیره کنید. نان خیس می شود نان ها را جدا از گوشت نگهداری کنید.

یخچال:  اگر قصد دارید ظرف 3 روز مانده را بخورید ، گوشت را در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید. گوشت را در مایکروویو یا در قابلمه سس روی اجاق گاز گرم کنید.

فریزر:  گوشت را در ظرف در بسته در فریزر نگهداری کنید. ظرف را به یخچال منتقل کنید تا یک روز قبل از استفاده از آن آب شود. سپس ، در مایکروویو یا در قابلمه سس روی اجاق گاز حرارت دهید.

این دستورالعمل های عالی Sloppy Jo دیگر را امتحان کنید:

  • جوجه BBQ جوجه شلخته
  • Taco Sloppy Joes از Five Heart Home
  • جوجه شلخته جوجه بوفالو از کاپ کیک و چیپس کلم پیچ


دستور العمل اساسی بزرگ تکه بزرگ

این دستور تهیه خانگی و گرانولای سالم ساده تهیه شده و تکه های بزرگی (خوشه) تولید می کند. شما می توانید هر یک از طعم های گرانولای مورد علاقه خود را به این دستور العمل اساسی اضافه کنید. 

2 کاسه پر از گرانولا

اگر وبلاگ من را دنبال می کنید ، احتمالاً می دانید که من طرفدار جو دوسر هستم. من در این سایت کاملاً دستور العمل های جو دوسر تهیه کرده ام و مطمئن هستم که موارد دیگری را نیز اضافه خواهم کرد. یکی از دستورهای مورد علاقه جو دوسر من گرانولا است. حداقل 3 بار در هفته یک کاسه ماست بریزم که روی آن توت تازه ، آجیل و گرانولا قرار دارد. من آن را برای صبحانه یا پست میان وعده دوست دارم. من قبلا فقط گرانولای خودم را می خریدم. من دریافته ام که تفاوت زیادی در نوع گرانولای شما وجود دارد. برخی از گرانولا ها قطعات بزرگی دارند که حتی وقتی آنها را به شیر یا ماست اضافه می کنید به هم می چسبند. انواع دیگر ، در صورت وجود ، قطعات گرانولای بسیار کوچکی دارند. من واقعاً برای آن مهم نیستم. تکه های بزرگ گرانولا برای من ، لطفا!

وقتی چند ماه پیش با اپیزودی از امتحان آشپزخانه آمریکا مواجه شدم و توضیح می داد که چگونه گرانول بزرگ را در خانه درست کنید ، می دانستم که باید آن را امتحان کنم. من دستور غذا را متناسب با سلیقه خودم تغییر دادم. و ، از آن زمان به بعد قلاب شدم.

بنابراین ، ساختن گرانولای خود چه فایده ای دارد؟ خوب ، برای اولین بار ، این یک صرفه جویی بزرگ است. یک کیف کوچک و کوچک فروشگاهی که گرانولا خریداری می کند ، غالباً در حدود 5 دلار است. در این دستورالعمل حدود 10 فنجان گرانولا تقریبا با همان قیمت تولید می شود. همچنین ، می توانید آن را سفارشی کنید تا طعم های دقیق مورد نظر شما را درست کند. این یک دستورالعمل اساسی بزرگ گرانولا است. این به شما دستور می دهد هر نوع طعم و مزه ای را که می خواهید اضافه کنید ، مانند میوه خشک ، آجیل خرد شده ، تکه های شکلات ، نارگیل خرد شده و غیره.

2 کاسه پر از گرانولا

من در واقع امروز دو طعم مختلف گرانولا درست کردم. یکی را با کرن بری خشک و اسپند خرد شده درست کردم و دیگری با تکه های شکلات و نارگیل خرد شده. اگر می خواهید از یک دستور دو طعم مختلف گرانولا تهیه کنید ، قبل از افزودن طعم های گرانولا جو دو سر شیرین شده را به دو کاسه تقسیم کنید. به هر کاسه نیمی از طعم دهنده هایی را که در دستور تهیه شده اند اضافه کنید (1 و نیم فنجان به جای 3 فنجان) سپس هر دو کاسه جو دو سر را بر روی همان صفحه پخت ، کنار هم ریخته و مطابق معمول فشار دهید.

2 کاسه پر از گرانولا

بهترین دستور العمل کلاسیک لازانیا - لازانیا خانگی پر از ماکارونی ، ریکوتا ، یک سس گوشت خانگی و تن پنیر. این بهترین دستور تهیه لازانیا در جهان است!

بهترین لازانیا کلاسیک ، تکه تکه شده در یک بشقاب آبی رنگ با پنیر روی آن

من بیش از یک سال است که روی این دستورالعمل لازانیا گوشت کار می کنم.

من تصمیم گرفتم بهترین دستورالعمل سنتی لازانیا را تهیه کنم. هر بار که آن را درست می کردم ، تغییرات کوچکی در اینجا و آنجا ایجاد می کردم تا اینکه فکر کردم درست است.

فکر کنم بالاخره میخ کردم!


طرز تهیه لازانیا:


  • سس گوشت را درست کنید
  • مخلوط پنیر ریکوتا درست کنید
  • ماکارونی را بجوشانید
  • لازانیا را جمع کنید
  • پخت
  • سرد
  • لذت بردن


بهترین لازانیا خانگی که روی بشقاب برش خورده است

نحوه لایه برداری لازانیا:

  • یک لایه نازک سس ماکارونی را در کف ظرف پهن کنید
  • یک لایه رشته رشته پخته شده لازانیا درست کنید
  • یک لایه از مخلوط پنیر ریکوتا پخش کنید
  • یک لایه یکنواخت سس گوشت پخش کنید
  • آن لایه ها را دو بار تکرار کنید
  • روی آن را با یک لایه نهایی رشته فرنگی ، سس ، موزارلا و پنیر پارمزان پر کنید


طرز پخت لازانیا:


  • ظرف پخت را با فویل آلومینیوم بپوشانید
  • در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 45 دقیقه بپزید
  • فویل را برداشته و 15 دقیقه دیگر بپزید
  • بگذارید لازانیا حداقل 15 دقیقه قبل از برش استراحت کند

ظرف کاسرول از بهترین دستورالعمل لازانیا


  • پنیر خامه ای Pinwheels ایتالیایی از Easy Recipes آماندا
  • سالاد با سیر خانگی و وینگرت گیاهی
  • سالاد کلم بروکلی گوجه فرنگی Zesty - از Inspire a Creation
  • نان سیر خانگی - از طرز تهیه قلع خوراکی


همچنین ممکن است دوست داشته باشید:


  • بهترین دستور العمل کلاسیک گوشت گوشت
  • بهترین دستور العمل کلاسیک چیلی
  • بهترین دستور غذای کلاسیک نان موز

دستور کوئیک پوسته ژامبون و مارچوبه - یک کوکوی ساده و سالم زیرا پوسته ای ندارد. این دستور کوئیک ژامبون و پنیر است که روی آن مارچوبه قرار دارد.


کوک پنیر ژامبون و پنیر با مارچوبه در بشقاب پای


این یک دستور العمل تخم مرغ سریع و آسان است. در اصل فقط یک املت پخته است. سرشار از پروتئین ، کربوهیدرات کم است و می تواند بخشی از برنامه های ویژه رژیم غذایی باشد.

ژامبون و مارچوبه موجود در این quiche آن را چند منظوره کرده و می تواند در وعده صبحانه ، ناهار یا شام سرو کند.

چگونه کوئیک بدون پوسته درست کنیم

* توجه: کارت دستورالعمل قابل چاپ کامل در پایین این پست است.

  • 6 تخم مرغ را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید.
  • شیر ، نمک و فلفل را اضافه کنید.
  • هم بزنید تا خوب ترکیب شود.


تخم مرغ خرد شده ، پنیر چدار خرد شده و ژامبون خرد شده را در یک کاسه مخلوط کنید


  • پنیر چدار خرد شده و ژامبون خرد شده را اضافه کنید.
  • مخلوط تخم مرغ را در بشقاب پای بریزید.
  • روی آن را مارچوبه خرد شده قرار دهید.


افزودن مارچوبه خرد شده به بشقاب پای همراه با مواد غذایی کیک ژامبون و پنیر

  • به مدت 30 دقیقه بپزید.
  • برش بزنید و سرو کنید.

مارچوبه هر چقدر نازک باشد ، بهتر است. مارچوبه نازک باعث برش راحت ترش می شود. اما ، مارچوبه ضخیم هنوز در این مورد خوب است.


تکه گوشت ژامبون و مارچوبه روی بشقاب


این دستور العمل های صبحانه آسان دیگر را امتحان کنید.


  • کوئیچ پوسته بیکن آووکادو
  • نوشیدنی صبحانه Easy Hash Brown
  • صبحانه پتی ذوب می شود از زن پیشگام
  • ورق صبحانه پخت و پز از آشپز خانه در خانه بمانید



بهترین دستور العمل کلاسیک برگر - همبرگر خانگی کاملا آبدار. این دستور ساده فقط به چند ماده اولیه احتیاج دارد.

بهترین برگر کلاسیک با روکش و نان


منبع : سایت جعبه برگر ایرانیان پک 

مطالب مفید : برگر کینگ 






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد